Meldingen instellen

Er zijn drie niveaus om Emply meldingen in te stellen.

  1. Meldingen aanpassen op basis van rollen (administrator)
  2. Meldingen aanpassen op basis van persoonlijke instellingen
  3. Meldingen aanpassen op basis van vacatures

Let op: De instellingen van vacatures overrulen persoonlijke instellingen. Persoonlijke instellingen overrulen rol instellingen.

 

Definitie icoontjes

  • Het groene belletje betekent; enkel een melding binnen Emply
  • De blauwe envelop betekent; een melding binnen Emply + een mail buiten Emply
  • Het rode belletje betekent; geen enkele melding

 

1. Meldingen op basis van rollen

Aanpassingen in meldingen binnen een rol kan alleen worden aangepast door de administrator van jouw organisatie.

  • Ga via het hoofdmenu naar 'Instellingen > Account > Rollen'.
  • Klik op de desbetreffende rol waar jij de meldingen van wilt aanpassen.
  • Ga naar het tabblad 'Meldingen'.
  • Pas de meldingen aan naar wens en druk op 'Opslaan'.

- Agenda: De meldingen onder 'Agenda' gaan over de interviews (meetings) die met behulp van de planningstool zijn gepland.

Note: Wanneer jullie Outlook Agenda wordt gesynchroniseerd met Emply, zal Outlook ook meldingen genereren en kunnen deze meldingen dubbelop zijn.

- Recruitment: De meldingen onder 'Recruitment' zijn van toepassing als een gebruiker aan het 'Team' van de vacature is toegevoegd.

 

 

2. Meldingen op basis van persoonlijke instellingen

  • Wanneer je ingelogd bent, klik op je naam rechtsboven en ga naar 'Meldingen'.
  • Binnen deze pagina kan jij zelf de Emply meldingen beheren naar wens, klik daarna op 'Opslaan'.

 

3. Meldingen op basis van vacatures

  • Ga naar de desbetreffende vacature, naar het tabblad 'Team'.
  • Hoover met je muis over het 'bel icoon' om meldingen aan/uit te zetten.

 



 

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Artikelen in deze sectie