Er zijn drie niveaus om Emply meldingen in te stellen.
- Meldingen aanpassen op basis van rollen (administrator)
- Meldingen aanpassen op basis van persoonlijke instellingen
- Meldingen aanpassen op basis van vacatures
Let op: De instellingen van vacatures overrulen persoonlijke instellingen. Persoonlijke instellingen overrulen rol instellingen.
Definitie icoontjes
- Het groene belletje betekent; enkel een melding binnen Emply
- De blauwe envelop betekent; een melding binnen Emply + een mail buiten Emply
- Het rode belletje betekent; geen enkele melding
1. Meldingen op basis van rollen
Aanpassingen in meldingen binnen een rol kan alleen worden aangepast door de administrator van jouw organisatie.
- Ga via het hoofdmenu naar 'Instellingen > Account > Rollen'.
- Klik op de desbetreffende rol waar jij de meldingen van wilt aanpassen.
- Ga naar het tabblad 'Meldingen'.
- Pas de meldingen aan naar wens en druk op 'Opslaan'.
- Agenda: De meldingen onder 'Agenda' gaan over de interviews (meetings) die met behulp van de planningstool zijn gepland.
Note: Wanneer jullie Outlook Agenda wordt gesynchroniseerd met Emply, zal Outlook ook meldingen genereren en kunnen deze meldingen dubbelop zijn.
- Recruitment: De meldingen onder 'Recruitment' zijn van toepassing als een gebruiker aan het 'Team' van de vacature is toegevoegd.
2. Meldingen op basis van persoonlijke instellingen
- Wanneer je ingelogd bent, klik op je naam rechtsboven en ga naar 'Meldingen'.
- Binnen deze pagina kan jij zelf de Emply meldingen beheren naar wens, klik daarna op 'Opslaan'.
3. Meldingen op basis van vacatures
- Ga naar de desbetreffende vacature, naar het tabblad 'Team'.
- Hoover met je muis over het 'bel icoon' om meldingen aan/uit te zetten.