No-reply e-mail in Emply

 

Het systeem heeft twee manieren om no-reply e-mailadressen aan te maken:

  • Hoofd no-reply e-mail die op het hele platform kan worden gebruikt, gegenereerd op basis van de bedrijfsnaam van het platform.
  • Afdeling no-reply e-mail met enkele beperkingen die worden gegenereerd op basis van de bedrijfsnaam op een afdeling. 

Hier leer je hoe je jouw no-reply e-mail in Emply kunt bewerken.

 

Hoofd no-reply e-mail

 

1. Ga naar 'Instellingen > Account > Info / Facturatie' vanuit het Emply-menu.

 

2. Zoek 'No-reply E-mail' onder 'Site-adres'.

 

 

Hier kunt je de belangrijkste no-reply-e-mail naar wens bewerken. Je moet echter rekening houden met de toegestane tekens, namelijk de volgende:

 

  • Latijnse hoofdletters en kleine letters (a-z) en (A-Z)
  • Cijfers 0 tot 9
  • Afdrukbare tekens !#$%&'*+-/=?^_`{|}~

 

Afdeling no-reply e-mail

 

1. Ga naar 'Instellingen > Account > Afdelingen'

2. Selecteer een afdeling en klik op 'Bewerken'

Als de afdeling al iets heeft gedefinieerd in "Bedrijfsnaam", dan vindt je 'No-reply e-mail' onder de invoer. De 'No-reply e-mail' verschijnt alleen als er iets is geschreven in het veld 'Bedrijfsnaam'.

 

Hier kunt je de no-reply e-mail van de afdeling naar wens bewerken.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Artikelen in deze sectie