Gebruikers kunnen enkel vacatures aanmaken voor afdelingen waar zij toegang tot hebben. En vaak hebben gebruikers -afhankelijk van de instellingen- ook alléén toegang tot vacatures (en bijbehorende kandidaten en informatie) van diezelfde afdelingen.
Een gebruiker wordt standaard gekoppeld aan één afdeling (en automatisch aan de onderliggende subafdelingen). In Emply kun je eenvoudig instellen welke extra afdelingen voor hen toegankelijk zijn, of bij welke subafdelingen de toegang moet worden geweigerd.
Koppelen aan één afdeling
- Ga naar 'Instellingen > Account > Gebruikers'.
- Klik op de specifieke gebruiker waar het om gaat.
- Voeg in het veld 'Afdeling' de afdeling (en automatisch onderliggende sub-afdelingen) toe.
Druk op het blauwe plusje om de afdelingsstructuur uit te klappen of klik op 'Zoeken' om te typen.
Koppelen aan extra (sub)afdelingen of toegang weigeren
Om een gebruiker daarnaast toegang te geven tot andere afdeling(en), volg je onderstaande stappen.
- Scroll naar beneden en klap onderaan de pagina het onderdeel 'Toegang afdeling' open.
- Bij het veld 'Toegang verlenen' kun je aangeven bij welke andere afdelingen de gebruiker toegang mag krijgen.
- Bij het veld 'Toegang weigeren' kun je aangeven welke subafdelingen niet toegankelijk zijn voor de gebruiker.
- Klik op 'Opslaan' om de aanpassing op te slaan.
Conclusie
Met de afdelingsinstellingen in Emply kun je nauwkeurig beheren tot welke afdelingen gebruikers toegang hebben. Deze flexibiliteit zorgt ervoor dat gebruikers alleen toegang hebben tot de vacatures en kandidaten die relevant zijn voor hun rol. Volg de bovenstaande stappen om de toegang op maat in te stellen en zo te voldoen aan de behoeften van jouw organisatie.
Voor verdere ondersteuning bij het aanpassen van de afdelingsinstellingen of andere vragen met betrekking tot het recruitmentproces, staat ons team klaar om je te assisteren.