Gebruiker aanmaken

In jouw organisatie zijn er mogelijk maar een paar of juist veel mensen betrokken bij het wervingsproces. In Emply Hire worden deze personen toegevoegd als gebruikers en kunnen ze samenwerken met jou en de rest van het team rondom projecten, planningen, kandidaten, enzovoort. Laten we bekijken hoe je een nieuwe gebruiker kunt toevoegen.

  1. Klik op de knop Accounts in het vervolgkeuzemenu in de rechterbovenhoek van de hoofdinterface van Emply.

 

  1. Klik in het bovenste menu van de Accountinstellingen op het tabblad Gebruikers.



  1. Klik nu op de knop Nieuwe gebruiker in de linkerbovenhoek van de Gebruikersinterface.

Maak een login aan en vul de functie-informatie, locatie en andere details in. Klik op Opslaan wanneer je klaar bent. Je gebruiker is nu succesvol aangemaakt.

Let op dat het e-mailadres uniek moet zijn in Emply Hire en dat elke gebruiker een persoonlijk e-mailaccount moet hebben. Het wachtwoord moet minimaal 6 tekens bevatten, inclusief cijfers en letters.

Daarnaast is het mogelijk om een deactiveringsdatum in te stellen als de gebruiker slechts tijdelijk toegang tot het systeem moet hebben.

 


  1. Wanneer je op Opslaan klikt, kun je beslissen of je een e-mail met de inloggegevens naar de nieuwe gebruiker wilt sturen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Artikelen in deze sectie

Zie meer