In het gedeelte "Project Data" kunt u alle gewenste gegevens toevoegen die uw hiring team moet doorlopen bij het opzetten van nieuwe projecten. U kunt ervoor kiezen om gegevens in te vullen die verplicht of optioneel zijn voor uw recruiters.
1. Ga naar het menu "Setup" en klik op de module "Project Data". In dit geval maken we een sectie "Startdatum" zodat we weten wanneer onze toekomstige kandidaat voor ons kan beginnen werken. Klik op de knop "New Date" boven aan het scherm. Typ vervolgens de gewenste "Title", een korte of lange datum en of de gegevens zichtbaar moeten zijn voor kandidaten en verplicht moeten worden ingevuld.
2. Ga vervolgens naar "Nieuw project" of naar een reeds bestaand project om te bevestigen dat uw projectgegevens zijn toegepast in de sectie "Projectgegevens".
Let op: U kunt ook het volgende toevoegen:
- Tekstgegevensvelden.
- Keuzemenu's.
- Selectoren om bestanden te uploaden, bijvoorbeeld een functiebeschrijving, of een selector om een gebruiker te selecteren als contactpersoon voor de vacature.
- Vooraf gedefinieerde gegevens, zoals functietitel, afdelingen en de mogelijkheid voor kandidaten om het project via sociale media te delen.
3. Gebruik de functie 'Verplaatsen' om uw gegevensvelden te slepen en in de gewenste volgorde te rangschikken.