Statussen zijn acties die u in elke stap van uw workflow kunt toevoegen om u en uw team goed georganiseerd en geïnformeerd te houden over het hiringproces. Stel u voor dat u een stap hebt met de naam 1e interview . In dit geval wilt u waarschijnlijk zowel een uitnodigings- als een weigeringsstatus toevoegen. Over het algemeen zijn statussen ideaal om te gebruiken voor uw hiringteam om te zien hoe een project met kandidaten verloopt of hoe het is afgelopen.
1. Ga naar de sectie Statussen in het menu Instellingen.
Vanaf hier kunt u al uw Statussen bekijken en beheren.
2. Klik op de knop "Nieuwe Status" om een nieuwe status te maken.
3. Kies de taal, vul een titel in en selecteer het type Status dat u wilt maken. Markeer Bericht als u er zeker van wilt zijn dat het hiring team ook een bericht stuurt wanneer een kandidatenstatus naar deze status wordt gewijzigd.
4. Klik op "Opslaan" en de status is nu succesvol aangemaakt.