Je hebt de juiste kandidaat voor de baan gevonden en nu hoef je alleen nog maar de handtekening van de kandidaat op het contract te krijgen. Dit proces kan soms zwaar en tijdrovend zijn.
Maar met de nieuwe integratie van Emply met Penneo kan je de administratie verminderen en jouw workflows stroomlijnen.
Hoe werkt het?
1. Upload het document op het tabblad "Documenten" op het profiel van de kandidaat.
2. Markeer het document en klik op de knop "Ondertekenen".
3. Vul de verplichte velden in en kies uit relevante berichtsjablonen of schrijf gewoon een nieuwe tekst.
4. Klik op ‘Ondertekenen’ om bijvoorbeeld een arbeidsovereenkomst voor digitale ondertekening naar de kandidaat te sturen.
5. Het arbeidscontract is nu verzonden en wacht op ondertekening door de kandidaat (zie kolom Status).
6. Wanneer de kandidaat het document heeft ondertekend, wordt er een Mark-icoon weergegeven in de kolom Status.
Het document bevat nu een extra pagina met de digitale handtekening van de kandidaat.
Wat ontvangt de kandidaat?
1. De kandidaat ontvangt een e-mail met een link waarop hij/zij moet klikken.
2. Vervolgens moeten ze hun identiteit bevestigen en inloggen met Penneo ID of NemID.
3. Vervolgens ondertekenen ze het document met hun NemID.
4. Nadat de kandidaat het document heeft ondertekend, ontvangt hij/zij een e-mail met het ondertekende document.