De Export-sectie wordt bijvoorbeeld gebruikt voor het opzetten van arbeidsovereenkomsten. Je kunt bijvoorbeeld jouw eigen arbeidsovereenkomst in Word aanpassen, deze uploaden naar een Export-document in Emply Hire en gegevensvelden toevoegen die namen, e-mail, telefoonnummer, salarissen en meer voor elke specifieke kandidaat weergeven.
1. Ga naar het gedeelte Exporteren in het menu Instellingen en klik op Nieuw document.
2. Typ een beschrijving en upload jouw eigen arbeidsovereenkomst (bijvoorbeeld gemaakt in Word) eronder. Aan de rechterkant van de interface kun je het vervolgkeuzemenu Gegevens voor document gebruiken om verschillende gegevens te kopiëren en te plakken in jouw arbeidsovereenkomst.
3. Gebruik in het vervolgkeuzemenu Gegevens voor document Gegevens exporteren om gegevens toe te voegen die je moet typen voordat je een document exporteert. Dit kan bijvoorbeeld een uniek CPR-nummer of salaris zijn. Als je jouw eigen gegevens wilt toevoegen, klikt je op het tabblad Gegevens exporteren in de rechterbovenhoek van de interface.
Wanneer je het document in de Exportmodule hebt ingesteld, kun je naar de specifieke kandidaat op de functie gaan en een arbeidsovereenkomst maken.
Wist je dat je jouw kandidaat de arbeidsovereenkomst kunt laten ondertekenen met een digitale handtekening?
Emply biedt verschillende integraties aan verschillende leveranciers binnen digitale handtekeningen. Je kunt hier meer leren over hoe u dit via PENNEO kunt doen.