E-mailen vanuit eigen SMTP-server

Opmerking: MS365 SMTP wordt niet ondersteund!

 

Overzicht

Stappen bij het opzetten van uw eigen SMTP-server

  • SMTP-server
      • Openingspoort die je gebruikt
      • Zorg ervoor dat je ons IP-bereik op de whitelist heeft gezet: 193.161.150.222, 193.161.150.202
      • Stel een gebruiker in met voldoende rechten om Emply e-mails te laten verzenden voor alle domeingebruikers
  • Emply
      • Zorg ervoor dat het domein succesvol is toegevoegd
      • Zorg ervoor dat de widget is geactiveerd (groen)

Gebruik

Om vanuit Emply emails te versturen naar gebruikers, kandidaten en medewerkers met jouw eigen domein, maak je gebruik van 1 van deze 2 opties:

  1. Gebruik uw eigen smtp-server of
  2. Gebruik Emply's openbare smtp-server. Deze stappen vindt je hier

Eigen smtp-server

Open eerst het hoofdmenu en ga naar 'Instellingen' > 'Integraties'.

Klik op "Activeren" in de tegel "Own email domain".

 

Begin door op “Domein toevoegen” te klikken en "Eigen e-mailserver" te kiezen.

Vul het domein in, bijv.: bedrijfsnaam.nl

Vul de verplichte velden in en klik op "Controleer de verbinding". Wanneer deze positief resultaat toont kun je de gegevens opslaan en ga je terug naar het domeinoverzicht.

Opmerking: het wachtwoord is versleuteld in je database

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Artikelen in deze sectie

Zie meer